Η εποχή Αλβέρτη αρχίζει και επίσημα στον Παναθηναϊκό! Ο εμβληματικός αρχηγός μας θα πλαισιωθεί από τους: Σωτήρη Μανωλόπουλο, Δημήτρη Πρίφτη και Νίκο Παππά.

Eίμαι αισιόδοξος για το αύριο για πολλούς λόγους, οι οποίοι συνοψίζονται επιγραμματικά στους εξής πέντε:

  1. Είναι Παναθηναϊκός και θα έχει τη στήριξη ΟΛΩΝ των Παναθηναϊκών του κόσμου!
  2. Είναι αποδεδειγμένα έξυπνος, δυναμικός και δουλευταράς.
  3. Εμπνέει ήδη σεβασμό στους παίχτες μας, αλλά κυρίως στους αντιπάλους μας.
  4. Έχει φάει τα γήπεδα με το κουτάλι με δάσκαλο τον μέγιστο Ζοτς.
  5. Αν δεν πίστευε ότι θα βοηθούσε, δεν θα συμμετείχε στην προσπάθεια αυτή με αυτό τον ρόλο.

Οι πρώτες δηλώσεις του ως προπονητής του Παναθηναϊκού:

«Έχοντας υπηρετήσει τον Παναθηναϊκό για περίπου 25 χρόνια είμαι σε θέση να γνωρίζω από πρώτο χέρι την πίεση και τις απαιτήσεις αυτής της ομάδας. Δεν ήρθα.. χθες στον Παναθηναϊκό. Είναι η ομάδα που έχω περάσει περισσότερα από τα μισά χρόνια της ζωής μου. Έχω πλήρη επίγνωση το τι ξεκινάω να κάνω. Όντας Παναθηναϊκός, έχω παραπάνω από υποχρέωση να συνεισφέρω τα μέγιστα, για να πετύχει τους στόχους στους οποίους είμαστε καταδικασμένοι να κυνηγάμε πάντα. Είναι μεγάλη πρόκληση για μένα. Κι εγώ όπως και τα παιδιά που θα συνεργαστούμε, θα κάνουμε ότι περνά από το χέρι μας, για να φέρουμε εις πέρας την αποστολή. Ξέρουμε πολύ καλά ότι δεν είναι εύκολο, αλλά η μάχη είναι μέσα στη ζωή πάντα και θα παλέψουμε για το καλύτερο δυνατό».